didaa Kızlar selam bugün itibari ile 6+1im perşembe günü ilk kontrolüme gittim ve bebişin şuan çok küçük olduğunu söyledi doktor siz kaçıncı haftanızda gördünüz ve kalp atışını duydunuz?
happyela didaa Ben 3.haftaya girerken öğrendim 2.5 haftalık falandı hatta bilerek geç gittim hem alttan bakılmasın hemde şimdi yok 5 gün sonra tekrar gel olmasın diye. 7+2 de gittim duydum 😊
didaa Ayy inşallah tekrar gittiğimde bende duyarım çünkü duymadığım ve görmediğim için hala her şey rüyaymış gibi geliyor🥹🥹