hatuce ben dış gebelikte yaşadım normal gebelikte, dış gebelik ultrasonda görülmüyor diye biliyorum doktorum bana öyle demişti belki de değerim düşük olduğu içindir ki sizinde daha düşük şuanda bence dış gebelik değil sizin, ben dış yaşarken hiç ağrım yoktu aşırı koyu renkli bir kanamam olmuştu ki ben düşük yapıyorum sandım ve umursamadım 2-3 hafta sonra kan verince anladık iğne ile sonlandı, normal gebeliğimde hep sağ yumurtalığımda ağrı yaşadım 6.-7. Haftalara kadar, birde karından 3000 olduğunda görünür canım, farklı bir doktora git mutlaka