bbettymom 10+1 haftalık gebeyim bikornuat uterus teşhisi koyuldu doktorum perinatolog biraz rahatlattı beni riskleri de anlattı ama çok korkuyorum yaşayan annelerim var mı başarı hikayeleri duymak beni rahatlatıcak lütfen cevap bekliyorum güzel anneler🫶🏻🍀
nazifeeeeeeeeee bbettymom Banada kalp şeklinde rahim dediler henüz 6 haftalığım. 10 haftalık bi kaybım oldu. Aynı senin gibi endişeliyim bende. Bebek küçük olan tarafa tutunmuş. Doktor haftasıyla uyumlu bir problem yok dedi ama erken doğum vs riski beni korkuttu