fdn516_ hayır benim rahimim bebek büyüdükçe normalinden fazla inceliyor ve kendiliğinden yırtılma ihtimali var o sebeple risk almıyor doktor ikinci doğumum da 38 haftaya kadar gelebildim ama bundan hem ağrım var hem lekelerim doktorumda rahim kendi yırtılırsa ölürsün risk alamıyorum 35+6 da doğuma alacak çok üzülüyorum bebeğimin gelişimi de pek iyi değil başta normaldi herşey bu haftada bi gerileme oldu şuan 35+3 günlük hamileyim ama bebeğimin karın çevresi 34 ile uyumlu çıktı 🥺