orkidemm_ sehersmsk0 ay Allahım o günlerim geldi aklıma bebeğimin hareket ettiği gün bulantım kesilmişti 17.haftada prillam bana iyi geliyordu ama o da uyku yapıyordu
sehersmsk0 @“orkidemm_” Vardı Yeni Bitti Almak İstemiyorum Daha Doğrusu 2 Kutu Bitirdim Hareketlerini Hissetmiyorum Daha Cinsiyet Belli Değil Bu Ayın 29 Da Gitcem Bakalım
zeynebzeyneb sehersmsk0 16+4 üm hala zofer kullanıyorum bir tek o kesiyor 4. haftamdan beridir 🙁 3. gebeliğim hiç biri bu kadar uzun sürmedi
mutl sehersmsk0 merhaba ben prilam ve metpamid kullanıyorum. Akşam yatmadan iki prilam sabah uyanınca da 1metpamid alıyorum