Sosem
Bugun tam bir haftalik olduk gecen persembe konturole gittim 40+1 gunluktum 4 santim acilmis dedi doktorum normalde gunum ayin 20.carsamba gunuydu suni sanciyla dogurtacagim dedi girisini yap dogum haneye gitmemi sogledi bu arada hamilelik sekerim ve idrarda poreteyin vardi dogum haneye gittim hemsireyle konustum agrim yok evime gidip cocuklarimi oluldan almam lazim 2saat sonra geri geleyim dedim Tamam dedi ciktim evime gittim 3 kizim var onlari okuldan aldim evimi toparladim aksam yemeklerini hazirladim aksam 7 .de gittim bana dediler cok dogum yapan vardedi seni odada yatiracaz sabah dogurtacaz dedi dedimki burda yatacagima evime gideyim sabah gelirim dedim Tamam dediler ciktik evegittim cocuklarimla yattim sabah onlari okula birakip gittik esimle saat 9 da dogum haneye aldilar ama benim cok az adet agrisi gibi agrilarim var cihaza bagladilar ve hemsire odayi hazirladi dedilerki istersen direk serumla agri verecegiz dedi yada keseyi delip agrinin gelmesini bekliyecez dedi tamam delin dedim ve 10 da deldiler suyum akti agrilar gittikce cogalmaya basladi her 10 dakikaya bi gelip baktilar acilma ilerliyodu sunu sanciya gerek kalmiyacak kendi gelicek dediler ve gittikce agri lar cogaldi saat 1 de dayanilmaz agrim geldi hemsire geliyor dedi ve ikinmaya basla dedi 3 kere ikinmada geldi oglum 👶🏻13.11 de kucagima aldim Allahim herkez bogle kolay dogum nasip etsin Isallah kusura bakmayin biraz uzun oldu ama hakkinizi helel edin bugun Tamam 1 haftalik olduk 😊💙