papatyaa1507 Kozlar kafayı yicem oğlumda hiç zorlanmadım ama kıza hamileyim kızıkama isim bulmakta çok zorlanıyorum napıcam bilmiyorum Umay istiyordum ama tanrıça bağlamı olduğu için yanına dini bir isim ekleyim dedim yinede karardsızım Mihra Umay Sare Asya İlay
Twobabiess papatyaa1507 Yeğenimin ismi sare çok beğeniyorum ailede var diye koymuyorum, Serra ismine karar verdik biz bu yüzden, kur’an da geçiyor anlamı da çok güzel 🌸
snur10 papatyaa1507 bu isimleri herkes koyduğu için ben sevemiyorum maslesef bu benim görüsüm tabi duru lina liya alin umay gökçe arya alya bunlar 10 çocuktan 9 unda vardır artık Fahra ismi benim ilgimi çekmisti anlamı mutluluk demekmis illa bir ismin kuranda geçmesi mi lazım bilmiyorum kuranda geciyor diye koyulmamalı bence anlamı kötü olan bircok isimde var kuranda geçen her isim ya da kelime güzel anlamlı değil maalesef bizim isim olarak gördüğümüz çoğu şey bi kelime aslında arapçada
cyda18 Bende Umay koyucam sizin gibi kuranda geçmediği için ve anlamı mitolojik geldiği için vazgeçecektim ama çok istediğim için yanına ek yaptım Umay Lina koyucam 💕💕 Lina da hurma ağacı diye geçiyor kuranda hoşumuza gitii Umay’dan vazgecemedim yani
anee234 papatyaa1507 lina yada yüsra koymayı düşünüyorum karar veremiyoruz şuan 31 haftalık olduk bile