cicikus canım merhaba, öncelikle lütfen sakin ol ve endişelenme. Pkos gebeliğe engel değil asla, hormonların da bozulmamış belli ki fazla stres yaptın ve vücudun buna böyle yanıt vermiş. Öyle olsa kan tahlilinde çıkardı her şey. Ben de pkosluyum ve stresten çatlıyordum adeta. 3,5 sene gebelik oluşmadı, tam oluştu dedik dış gebelik oldu ve sağ tüpüm alındı. Sonra korunmaya başladık ve tek korunamadığımız gecede, gebe kaldım, 4.aya girdim. Korunduğumuz için ve bu zamana kadar olmadı bir geceden de bir şey olmaz gebe kalmam diyip asla umursamadığım gece gebe kaldım yani. Ki o ay kan sulandırıcı kullandığım için reglim 18 gün sürmüştü, yumurtlama arada kaynamış olmalıydı. Vücutta stres olduğunda hastalıklarda, ağrılar da, sorunlar da eksik olmuyor. Sakince süreci ilerlet, Allah nasibe evlat yazınca korununca da oluyor korunmayınca da, yazmadıysa da ne yaparsa yapsın insan olmuyor. Rabb’im kolaylıkla sağlıkla evlat nasip eylesin, hiç gönlüne yük etme böyle şeyleri. Allah’a teslim ol, keyfine bak❤️