sugunes 25 haftalık hamileyim 7 kilo almışım şimdiye kadar. Zaten yüksek kiloda hamile kaldım ama engel olamıyorum yememe her şeyi yiyesim geliyor bi yandan da üzülüyorum sağlık açısından sorun yaşarsam diye endişe ediyorum var mı benim gibi olan😔😔😔
cinderella sugunes bende 27 haftadayım sizin gibi 7 kilo almışım bence normal zaten bebek büyüdükçe de kilo alınıyo ister istemez
beyzaokanvebebek sugunes Üzülmeyinnn öncelikle hiçbir şey üzülmenize değmez ama mesela uyanınca bir bardak ılık su için biraz daha az yemiş olursunuz bir ara Benım de çok iştahım açıldı ama sonra gaz sancısı ve kabızlık yaşadım o dönem azaldı
sedabldk Bende aynı sen gibiyim 21 haftalık olucam yüksek kiloda hamile kaldım sanki her tarafım şişmiş gibi kendimi çok kilolu hissediyorum çok üzülüyorum 🥹
pengumommy Dengeli ve sağlıklı yemek çok önemli elinizden geldiğincr.bebek ve kendiniz için dikkat edin
sarilale123 sugunes hahaha bende iki badem yiyince tıkanıyorum diye eşim kızıyor. Dün doktora güya beni şikayet etti hiçbişry yemiyo doğru düzgün diye. Bırak kızı çocuğun kilosu yerinde bi sıkıntı da yok, kilo almadan devam etsin dedi 🤣
sugunes orhismommmmmm sadece tam buğday yiyorum kahvaltıda o konuda sıkıntım yokta işte😢 benim başlangıç kilomda fazla
orhismommmmmm hilalaselll4 ekmegı şekerı kestim 2 haftadır kilo almıyorum kurban sonu doğum olmam o kadar 😅😅😅