aleynaslan1 Bugun muaneye gittim ilk muanemdi yaklaşık 7 haftalık kadar doktor iki kese oldugunu birinin boş oldugunu söyledi diğeri doluymuş daha önce başına gelen var mı ? Yani ikizlerdi biri oluşmadı mı yoksa baska bir durum mu?
guzelmom aleynaslan1 benimde 2 kese gibi dedi ama kanama alanı da olabilir dedi haftadan haftaya muayeneye çağırdı. 2li taramaya kadar hep ikiz mi diye suphelendiler sonra bir anda o kese kayboldu. Bir daha da kimse ikiz suphesini konuşmadı boş kese içinde bebek gelismeyince rahim onu absorbe ediyor zamanla.. ama bebek varda çok ufak diye de belli de olmayabilir zamanla belli olur yani
baharsst aleynaslan1 benimde 3 kese vardi. Biri kayboldu. Diğerinin ici bos. Diğeri dolu kalp atisi aldik
elifsn23 aleynaslan1 aynı şeyi yaşadım canım hiç korkma diğer boş olan kese bir kaç hafta içinde kaybolup gidiyor
hicretayda Beta degerim 110 cikti pazartesi kan vereceğim sizce yükselir mi gebelik var mı uyuyamıyorum heyecandan