Karabudak benimde o siralarda kanamam oldu canım banada igne vurdular ve progestan verdiler ama benim kanamam coktu adet kanamasindan bile coktu ben kesin düşük diyordum allahıma cok sukur hiç birsey olmadi benim kanamam 20 gune yakın sürdü korkma fazla bu aylarda normal olabilyrms tutunma kanamasida oluyr ama şiddetli olursa doktora gitmeyi aksatma dua et birsey olmaz insallah 😊