ballim_dunya ben stresle 3,5 sene gebelik elde edemedim, kuzenim 2.ayında gebe kaldı. Ki onun pkosu benden ileri, benim pkos görüntüm var hormonlarım normaldi, onun her şeyi çok yüksekti. Stres varsa sağlıklı insanda bile gebelik oluşmuyor. Sakin kal, yumurtlama takibi yap, regl sonrası gün aşırı, yumurtlama zamanı üç gün üst üste ilişki, sağlıklı beslenme + yürüyüş hayatında hep olsun, yumurtalıklar daha kaliteli oluyor böyle. Bir de folik asit kullanmaya erkenden başla, kolaylıkla gelsin bebeğin🌸