27+5 gunluk gebeyim .onceki dogumum sezeryan. İki gundur asiri halsizlik cildimde sararma var. Ayaklarim ellerim sisiyor bazen iniyor. Sürekli degil. Sol gozum sabahlari bulanik goruyor sanki isik titrer gibi bir karanlik bir aydinlik oluyor. Basit bir sey mi gecermi yoksa acilei gitmeliyim . İlk kez yasiyorum boyle biseyi