Merhaba arkadaşlar, 25 haftalık hamileyim doktorum şeker yüklemesi istedi ben istemedim dedim açlık kan değerlerine bakalım. Kan verdim sabah aç karnına 99 çıktı. Doktorum aradı yüksek dedi endokrine gözük dedi. Şeker yüklemesi zaten istemedi bir daha istemediğim için ve böyle çıkınca hemen Endokrine gözük dedi. Bu değer çok mu yüksek? Kendim hiç farketmedim de aşırı tatlı da yemiyorum. (Sadece 00.30 civarları çikolata yemiştim sağlık ocağı ebesine sordum ondan olabilirmi saatin farkında değildim olabilir olmayadabilir dedi). İlk gebeliğimde sekerle alakalı bir sıkıntı yaşamadım yinede tedirgin ediyor. Lütfen bilgisi olanlar baksın🙏🙏