12 Nisan 88.3
14 Nisan 291.7
Doktor pazartesi gel keseyi görelim demişti..
16 Nisan kanama..
17 Nisan farklı bir laboratuvarda 236.4
Neden böyle oluyor neden… İkinci kimyasalım bu. Çok içim yanıyor. Kimyasal gebelik geçiren biri hamile kalmış sayılır mı ? Bir doktor kimyasal gecirmissen hamile kalabiliyorsun demişti şimdi bir doktorda kimyasal hamilelik değil belkide tüplerin kapalı dedi.