Biryolcu3006 Ankara’da Bilkent Hastanesi’nde doğum yapıp memnun kalanlar veya baska birşey yaşayanlar oldumu, mahremiyetə dikkat ediliyor mu . Bilgisi fikri olan herkesi bekliyorum
bilmemben Biryolcu3006 bende bilkente gidiyorum ama doğum için aşırı kaygılarım var Bugün ücret ödedim ankara tip fakültesine gittim muayene esnasında bile asistanlar vardı çok kötü bence en azından bilkente muayene de 10 öğrenci yok Ben doğumda asistanlarinda olduğunu şimdi öğrendim Kimse bunlardan bahsetmiyor Dogum tecrübesi olan birisi varsa keşke baştan sona detaylı anlatsa ne güzel olur
Yaswinn Mahremiyet konusunda hiç memnun kalmadım. Doğum esnasında alt tarafım komple açıktı ve odada 30 kişi rahat vardı ben orda ağlarken herkes bana bakıyodu sanki film izliyolar gibiydi.
cennet033 Yaswinn ilk gebeliğmde benimde böyleydi bacaklarım acık karşımda otuz kişi vardı resmen ve bundan dört sene önceydi
bahartopcu Yaswinn yaaa ben de orada doğum yapacağım şuan bi gözüm korktu. Perinatoloji bölümnde mi yoksa normal kadın doğumda mı doğum yaptınız?
Biryolcu3006 Yaswinn iki tane hemsireyede denk geldim ve bana doğumda mahremiyetin sağlanabileceğini söylediler o yüzden sormak istedim 😥
Yaswinn cennet033 tabii ki anlıyorum stajyerdi çoğu öğrenmek için giriyodu ama anne için hoş bi şey değil çok kalabalıktı zaten doğum başlı başına stres
Yaswinn Doğum odasından memnun kaldım tek kişilikti doğuma kadar ebeler hemşireler stajyerler hepsi çok destek oldu çok yardımcı oldular ekibim çok iyiydi. Doğum ekibim ve sonrasında kaldığım 2 gün boyunca ilgi çok iyiydi. Umarım iyi ekiplere denk gelirsiniz
cennet033 Yaswinn evet satjer onlarında öğrenmesi gerkiyor ama ister istemezxe insan rahatsız oluyor imkanlar elverseözrlfe yapsak ama nasip hayırlısı ve sağlıkla gelsinler
Yaswinn bahartopcu kadın doğum takipliydim ben. Süreç güzeldi yalnızca mahremiyet kısmından memnun kalmadım ben gözün korkmasın çok ilgililer😌
Cakmakdilek bahartopcu konu dışı birşey sormak istiyprum bende bilkentte takipliyim Değerlerinize ne sıklıkla bakıyor doktorlar değerlerimizden kastım kan değerleri vitamin olur idrar olur bu tarz istiyprmu bende hiç istemedi işk haftamda istemişti sadece şimdi de 34 haftalığım hiç idrara vs bakmıyor kendimiz mi gitmemiz gerekiyor dahiliyeye ?
Yaswinn bahartopcu kesi attılar evet o konudan memnun kalmadım hatta bazı soranlara da söylemiştim kafalarına göre atıyolar bence daha kolay olsun onlar için doğum diye. Epidural yapmıyolar
bahartopcu Cakmakdilek dahiliyeye gitmenize gerek yok doktorunuza uzun zamandır tahlil yapılmıyor diye söyleyin tahlil isteyin yaparlar