s123e ilk gebeliğim 37. Haftadayım normal doğuracağım inşallah, pilates topu ile çalışmalar yapıyorum, nefes egzersizi ve merdiven çıkıp inmeye başladım yavaştan. Ağrı dayanılmaz değilmiş gebe okulunda anlattılar doğru nefes tekniğiyle daha da rahatlıyormuş. Dünyanın en katlanılabilir ağrısı bence çünkü sonucu çok güzel❤️🥹 sadece belirsizlik biraz garip akşam sabah doğurabilirim de daha 3 haftam olabilir de 😅