merhaba 36+2 deyim, gebeliğin en başından beri akıntım bitmedi hep var ama bu akşam kıvamlı, çok yoğun, mukus gibi uzayan bir şey geldi. kanlı veya kahverengi falan değildi klasik akıntı rengiydi. böyle de nişan oluyor mu? hep kanlı kahverengi diye okudum burada