aley_duran vajinal muayene kaynaklı değildir canım o muayeneyi olmasan da gelirdi inan korkma progestanını kullan bol bol istirahat et geçer inşallah benimde 4,5 kere olmuştu 7. Haftaya kadar stres yapma yani geçiyor sadece bilginiz olsun diye düşük belirtisi diyorlar çünkü hiçbir kanama normal değil çünkü ama çoğu gebelerde sağlıklı şekilde hamileliğini geçiriyor 🌸