Perla_ İlk zorunlu sezaryen olduğu için bu doğumum da sezaryen olacak . Ekstra acil durum olmadığı sürece ikincisini doktorunuz kaçıncı haftada aldı ? 40 a kadar bekliyor mu?
fundiiim Perla_ ilk doğum 40+2 de oldu.ikinci 39+2 de oldu.şimdi de 39a kadar beklicez diyor doktorum
Umutlubirkadin Canım benim bebeğimin kilosu 3.250ydi kafa gelişimi haftasına göre 3 hafta önde olduğu için 38 haftalıkken yani bugün aldılar 🎈
Perla_ Umutlubirkadin teşekkür ederim canım bende senin postu okuyordum şimdi Allah analı babalı büyütsün gözün aydın ❤️❤️🤭🤭😇
meinbaby_ Umutlubirkadin Allah analı babalı büyütsün . Bende bugün gittim. Normalde 37+5 ama 40 haftalık kafası dedi . Sorun oldu mu sizde . Genetik galiba kafası büyük😊 kaç kg doğdu