Kızlarrrr ben sonunda dogurduuummm 🤭
Doğum hikayemi anlatıyorum asla asla düşündüğüm gibi geçmedi..
İzmir’in küçük bir ilçesinin devlet hastanesinde doğum yaptım ama kadar memnun kaldım ki..
Özele o kadar para saçmaya gerçekten hiç gerek yok 🫠
Belden uyuşmalı oldum. İğne asla acıtmıyor sinek isirigi bile daha hafif diyebilirim ki ben acı eşiği düşük birisiyim..
Sonda olayı uyuşmadan takıldı bana ama o da neredeyse hiç acısız oldu. Sadece bir rahatsızlık hissi verdi o kadar.
Ameliyatim genel anlamda çok iyiydi. İlkinde kusma bulantı yaşamıştım bunda o kadar hızlı ve güzel geçti ki hala inanamıyorum..
Ameliyat başladı denilir denilmez maks 6. Dk da bebeğimi gördüm.. o yanımda muaneye edilirken de süre çok hızlı geçti yarım saat 40 dk falan odaya geçtim..
Bebeğim şu an yanımda değil solunum sıkıntısı yaşıyor. Yarın sabaha kadar musade altında olacak.
Devlet hastanelerinde artık 48 saat sonra cikis veriliyormuş..
Allah nasip ederse pazar günü evimdeyim..
Sormak istediğiniz bisey olursa buralardayım cevaplarım..
Rabbim isteyen herkese bu güzel duyguyu yaşatsın 🥹
İyiki geldin dünyama Yağız Egem 🤍🤲🏻