İlk gebeliğin de 60 ile başlayıp 80 ile doğurdum
Zarınan zoruna 63 kiloya düştüm 2.5 yılın sonunda şimdi yine hamileyim çok korkuyorum bride emzirirken çok efor harcıyorsunuz kilo vermek hızlı oluyor ama bir o kadar da acıkıyorsunuz doğumdan sonra 66 düşüp emzirirken 74 e çıkan ben 😒 neyse sonra verdim ama emzirirken çok zor yememek
Hamilelikte benim de gözlemim zayıflar daha çok alıyor kilolu tandııklarım 5-6 kilo hamilelik tamamladılar birde bünye meselesi bir tanıdığım var 3 doğum ysptı hepsinde 10 kilo aldı son aylar şişiyorsun birde ödem çok oluyor ilk zamanlarda ayrı bir gaz şişkinlik var hemen artı görüyorsun