Seyyyma7 canım ben normal diye inat etmiyorum . Benim doktorum sen normal yapabilirsin uygun dedi. 38’de suni verecekti bebek daha fazla kilo almadan , ama ben istemedim korktum .
Şimdi 2 hafta geçti yine suni verecek kendi sancım yok diye. Ben anlamıyorum riski diyor ama risk olmayabilir de . Sizden fikir almak istedim direk sezeryan kabul etmelimiyim yoksa normal denemeli miyim?