gebebirisi08 iloshko benimde carsamba 5+4 tu kanama tespit edildi rahimde fiziki yok ama onemli degilmis sali gunu cagirdi beni insallah duyulur ayniyiz heralde 😘
iloshko gebebirisi08 aynen aynisi 🥰 ve evet kanama illa tehlikeli olacak diye bir sey yok normal bir sebeptende olabilir hadi hayirlisi insallah
izguler gebebirisi08 6+1′de duyduk ama çok cılızdı. Bir hafta sonra tekrar gel gümbür gümbür duyalım demişti o şekilde 7+1de düzgün duyabildik 😌