Ben 1 sefer muayeneye gittim devlet hastanesi daha konforlu diyebilirim
Doktor alelacele muayene ediyor, bekleme alanı çok dar herkes üst üste bekliyor, kayıt sırasında uzun uzun bekliyosun çünkü bütün bölümlerin kaydı tek bir yerden bir kişi tarafından açılıyor