Elisa0110 Islak mendil hangi marka tercih ettiniz? Tırnak makası hangisinden almalıyım normal olan mı törpü şeklinde olan mı?
kurkmantosuzmadonna Elisa0110 ilk doğduğu zamanlar molfix yenidoğan izotonik sulu olan kullanıyordum. Şimdi de baby turco denk gelirse yine molfix. Küçük tırnak makası kullanıyorum ben çıt çıt hallediyorum hemen.
orhismommmmmm Elisa0110 uni baby ve slepyy aldım tırnak makası da E bebekten. Küçük bebekler için olanı aldım
Elisa0110 kurkmantosuzmadonna molfix den memnun kalmadın mı canım yoksa baby turco daha iyi diye mi tırnak makası foti gelir mi 😊
damlasv Elisa0110 wee baby markası e bebekten aldım uni baby çeşitleri ay ay oluyor hangi aya uyumluysa onu alabilirsiniz
kurkmantosuzmadonna Elisa0110 çok memnun kaldım ama sürekli her mağaza ya da markette bulamıyorum. Denk gelirsem yine alıyorum. Parfüm koku vs yok çok temiz. Hatta civilde indirimdeydi geçen.