lami_ye Selam kızlar, 31+1 yiz ,2-3 gündür sağ kaburgamin alt tarafinda kalp atışı gibi bişeyler hiss ediyirum 15,20 defa falan atıyo sanki sonra duruyo , sizde de oluyomu bu nedir sizce?
babyou lami_ye normal canım bebek baş aşağı pozisyona geldiyse tekmeliyordur onu hissediyorsundur bana da oluyor arada