Esraykutt Ben de çektirmek için gitmiştim ama kadın doğumcum izin verdiği halde çekmedi hiç bi dişçi kimse sorumluluk almak istemedi sanırım bende geçici dolgu yaptırdım . 2tremes döneminde yapılıyor diyor herkes ama diş doktorum asla kimseye yaptırma demişti