Kızlar be burda eğitim hastanesin de tüp bebek merkezinde yaptıracaktım ama aklım karıştı acaba özel de mi yaptırsam diyorum sizce çok fark varmıdır ücret için değil de işlem için ? İlgi alaka da değil yani kullandıkları cihazlar falan çok farklar varmıdır sizce ?