nursinger hayır izin verme ben ilk gebeliğimde heyecan ve tecrubesizlikten tamam dedim 36 haftalık 3400 görünüyordu çok az da sancım vardı bebek önden gidiyor alalım dedi doktor tamam dedim çünkü aşırı şişmiştim hareket de edemiyordum ama bu bebeğim için iyi olmadı 36 ya kadar bebeklerin bağırsak gelişimi devam ediyor 40 hafta üzerinden hesaplarsak 1 ay erken gelmesi demek oluyor bu çok ciddi bi fark kilolu olması gelişiminin tam olması demek olmuyor. Kızımın emme refleksi asla yoktu ne memeyi ne de biberonu tutamıyordu 1 yaşına kadar şırıngayla besledim bağırsak mide sorunluydu hep kabızdı ve 2 yaşına kadar hep kustu çok çok zorlu bir süreçti. Her bebeğin gelişimi farklı tabii ki ama ben kendimi suçluyorum bi kaç hafta daha kalsaydı almasaydık erkenden belki daha iyi olabilirdi diye :( kendiliğinden gelirse Allah’ın emri zaten açılma olur sancı başlar yapacak bir şey yoktur ama sezeryanda 38 den önce alınmamalı