11 haftalık gebeyim ara ara zaten kanamalarım oluyordu progestan kullanıyorum bıtti doktor tekrar yazdı neyse dun gittim alttan muayne etti eve geldim 3-4 saat sonra parcalı kanama oldu cok korktuk acile gittik doktor yıne alttan baktı kalp atışı var haftasıyla uyumlu yalnız bebegin kesesinin kenarında 4 milim kanama alanı goruyorum ama zararsız korkma bu kanamalarda fazla bi kanaman olursa gel dedi basına gelen varmı kan gorecegım diye korkuyorum uzanıyorum pek bi iş yapmıyorum zaten