Sedamehmet 24+2 günlük hamileyim dün öğleden sonra hareketlerini çok az hissettim hatta karınca gezmesi gibiydi bug8n de hissetmiyorum önemli birşey olabilir mi bu kadar azalması normal mi
NimetDilmen Sedamehmet 23+4 qünlük hamileyim ve benimde öyle bi ara çok hareketliydi smdi cook azaldı. Soylenene qöre normalmis bebek uyku düzenini ayarlıyomus
anapanda12 Sonuçta uyku düzenini oluşturmaya başladı istikrarlı bi hareketler beklememek gerek. Ama yinede sen bilirsin için rahat olsun diye bi doktora gidip danış
Busra0550 25 haftalık gebeyim bende bazen hissediyorum bazen hissetmiyorum tedirgin olma çikolata ye soluna yat biraz sessiz odada dur bi dinle bakalım oynucaktır 😌
Sedamehmet Kımıldıyor gibi oluyor hareket denecek gibi de değil sanki normalde baya baskın hareketi vardı zaten haftaya kontrolüm var ayda bir kontrol olunca içi rahat etmiyor insanın ister istemez kafama takılıyor