Arkadaşlar merhaba öncelikle herkesin bebişini kucağına sağlıkla almasını temenni ediyorum ben bişey sormak istiyorum bilgisi olan yazsın lütfen ilk gebeliğim 37+5 haftalık bebeğim makat gelişli dönmedi bir türlü normal doğum istiyorum ama sezeryan gözüyor ne yapmalıyım