40+5 olduk bugün
Dün sabah kahverengi lekelenmem geldi sertleşmelerim de var dünden beri leke ara ara geliyordu şimdi pembeye döndü rengi
Belimden kasığıma da giren ağrılar var ama yarım saatte 2 kere olfu mesela sonra 1 saat olmadı sonra 10 dakika da 2 lere oldu bidaha olmadı henüz kendi sancımla doğumun başlamasını çok istiyorum bu gece başlar mı acaba hastaneye ne zaman gitmeliyim tecrübelerinizi bekliyorum lütfenn