taze_annee_ Doğum tarihi 28 nisan görünenler nasıl hissediyorsunuz nasıl geçiyor doğumu başlatmak için yaptığınız bir şey var mı ?🌸
busra4646 taze_annee_ 25 nisan da benim ki ebenin dediği egzersizler ve arada yürüyüş yapıyorum. Hurma yiyorum.
taze_annee_ maco61 nasıl hissediyorsunuz ben çok stresliyim ilk gebeliğim umarım rahat bir doğumumuz olur bebeğimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻🥹
taze_annee_ busra4646 bende yürüyüş yapıyorum ama çok çabuk yoruluyorum eve gelince sadece uyumak istiyorum
maco61 taze_annee_ 2. Benim ama çok korkuyorum yaa. Kızım da var 4 yaşında nasıl olacak nasıl edeceğiz bilmiyorum amin sağlıkla alalım kucağımıza. Benim nst sancı çıkıyo 27 sezeryan günü verdi🥺🤦🏻♀️