Merhaba, 10+6′yım. Yemeği biraz fazla kaçırdım diye düşünüyorum, karnım gerildi ama göbek deliği civarlarında garip bir batma ve iğnelenme hissi var biraz tedirgin oldum yemekle mi alakalı yoksa başka bir durum mu var emin olamadım. Daha önce böyle bir durum tecrübe eden oldu mu?