gunhuseyn Yani kısaca bir çift doğum için gitmiş bebeği sezeryan ile doğurmuş 15 saniye görmüş bebeğini almışlar görürmüşler odaya çıktıklarında bebeklerini görmeye gitmek istemişler bir kargaşa varmış bebeklerinin öldüğünü söylemişler Çift kontrole başka hastaneye gitmişler sadece doğum için şifaya gitmişler suyu azalmış denmiş çünkü Çok şüpheli gelmişti bana ben ve bir çok hamileler o zaman hastanesini değiştirmişti Doktor çok iyi ama ilk hamilelik pimpiriklik ile bende değiştirdim