Kızlar ben hem devlet hem özelde doktor takipliyim. Özeldeki doktorum ilk oğlumu da doğurtan, 5 senelik doktorum artık birbirimizi tanıyoruz.Bilenler bilir öncesinde de ben bu konuda tartışma açmıştım tüplerimi bağlatmak istiyorum diye. Özeldeki doktorum tüplerimi bağlatma taraftarı değil kesinlikle bağlatma spiral takalım diyo. bu arada bebeğim doğduğunda 36 yaşında olacağım. Devletteki doktorumda çok iyi biri, söylediğimde eş onayıda varsa yaşımdanda dolayı sezaryen olabileceğimi o arada tüplerinde bağlanabileceğini söyledi. Ben şu anda çok kararsızım . Eşimde sen nasıl istersen diyo. Sizce nasıl bir yol izlesem. Her fikre açığım