flover0 1. Trimesterdayım ayıla bayıla hayata tutunmaya çalışıyorum aynada kendimi tanıyamaz hale geldim çok bitkin perişan gözüküyorum cildim mayın tarlası oldu 😂tüm gün koltukta yuvarlanıyorum kullandığım aspirin de kan damarlarını genişlettiği için tansiyon düşüklüğü yapabiliyormuş o da bi etkenmiş . Tost, kaşar ekmek meyve kraker ile yaşıyorum 2 saatte bir bişey atıştırmazsam baygınlık geliyor sıkça atıştırıyorum geçicek diye teselli ediyorum kendimi bazen çok rahatsız ediyor yediklerim kusuyorum