yelzf Sadeesevenbiri teşekkür ederim siz de inşallah yarın alırsınız cevabınızı. Ama muhtemelen (ben gibi testiniz) hamilesiniz. 🌸
nazliigul Sadeesevenbiri umarım istemiştir hakkınızda hayırlısı olsun doktorun yaptığı tavır çok yanlıştı çünkü
Sadeesevenbiri nazliigul beta istemişler ama laboratuvardan bakılmamış bugün acilden tekrar verip ogrendim
Sadeesevenbiri yavuzayse evet öğrenene kadar gerçekten stres altındaydim sanirim erkenden öğrenip kafamızın rahat olmasi da iyi ben cok rahatladim
loyabloomm Çok net pozitif. Sonucunuzda kesınlikle pozitif gelicek. Benim hayalet gibi bi çizgiydi ona rağmen kan sonucum yüksek geldi.
Sadeesevenbiri loyabloomm aslında İlk oglum da benim de öyleydi doktor psikolojimi bozdu açıkçası. Az önce aldim sonuçlarımı evet hamileyim 🤭
Papl Sadeesevenbiri ne kadar saçma ya isteyen istediği zaman kan verebilir yani böyle saçmalık görmedim 🙄 testinizin markası nedir?
Zay1998 Sadeesevenbiri canım bugün normalde reglimin ilk günüydü ama olmadım yarın yine bi test yapmayı planlıyorum :) senin durumun nedir o kadar konuşma var ki çok anlayamadım
Sadeesevenbiri Zay1998 ben az once hamile olduğumu öğrendim 🤭 umarım senden de güzel haberler duyarız 🤭
Zay1998 Yani aslında silik mi negatif mi algılayamıyorum ama o attığımdaki kadar asla değil kimyasal mı yaşıyorum acaba
Sadeesevenbiri Zay1998 ya test stresi yaşayacağına aslında sende direkt kan versen kesin sonuç da alırsın hem
yelzf Sadeesevenbiri yaaa hayırlı olsun. Belliydi zaten🥰☺️ sağlıcakla kucağınıza alın. Hepimiz alalım 💖🌸