surpriz_anne Arkadaşlar bebeyağı kullanıyorum 4. Aydayım ancak içinde parfüm olduğunu gördüm. Liearcda çok pahalı, hindistan cevizi yağı ve diğer yağlar da çok yağ yağ his bırakıyor. Ben ne kullanacağım ya doğurup çatlamayanlardan öneri rica ediyorum:(
baharsst surpriz_anne yurtdisindan getirticegim bende. Iki katından fazla fiyat farkı var nedir yani ya. Vala hamilelere bile hayat zor
glsmm_ surpriz_anne mamaaura jeli kullanabilirsiniz fiyatı uygun içeriği temiz ve nemlendirmesi yeterli
semahayall surpriz_anne benim fav göbüş yağım BİO OİL 🧡 ilk hamileliğimde de kullandım , şu an 2. Hamileliğimde de kullanıyorum 💛
sibel3329 Bio oil kullanmıştım hiç çatlak olmamıştı. Şimdi yine aldım kullanıyorum. Ama genetikle de alakalı olabilir
surpriz_anne sibel3329 bio oil içinde galiba hamileler için yasak maddeler varmış öyle okumuştum bir ara
sibel3329 surpriz_anne bana Prof önermişti 7 yıl önce. Kullanmıştım. Şimdi de kullanıyorum. Hamileler için diye satılıyor. İsterseniz bi kendi doktorunuza sorun. Yada organik olsun istiyorsanız. Zeytinyağını ısıtıp soğutup onu kullanabilirsiniz bitene kadar. Bittikçe aynısını yaparsınız. Önemli olan cildi nemli tutmak
Momlife_ Tomriscvn semahayall Siz de yağı bol mu sürüyorsunuz yoksa az az mı ben elime baya döküyorum masaj yapıyorum sonra kıyafetim yapışıyor üstüne leke iz olmuyor ama içim öyle rahat ediyor belimin kenarına doğru da sürüyorum
Tomriscvn surpriz_anne canım ben hem bio oil kullanıyorum ama sarı olanı onda retinol falan yok doğal ve hindistan cevizi yağı kullanıyorum ikisindende çok memnunum 31.haftama geldim hiç çatladığım yok şimdilik