beautiful_ ben ilk bebeğimde stok yapmıştım 1 numaradan hep elimde kalmıştı birde bebegim iriydi. Başkasına vermiştim. O yüzden ikinci bebeğimde bittikçe aldim zaten günümüz koşullarında bir ürüne ulaşım cok kolay artik 10 15 dkkada kapına geliyor bittikçe almak daha mantikli aşko🫶🫠