Havin49_ ya evet herkes 5 numara takıyoruz diyor ama 5 numarada hem cırtlar arası çok boşluk kalıyor hemde kızartıp baya taşırıyor bizim ki, bide en büyük bez molfix genelde diğer markaları da denedim ama onlar daha küçük, birde 5 ile 6 numara arasında bir boy daha varmış ama bulmak kolay değil 5 junior plus diye geçiyor, 6 aldım ama idareten arda takıyorum