Burda %90 kız tahmin edildi. İçime kız doğuyordu. Doktorumuz 12. Hafta kontrolünde de kıza benziyor dedi. İlk çocuğumda da o haftalarda doğru tahmin ettiği için ben bir yükseldim. Geçen hafta 18. Haftada bir gittik hop erkek 😂 hiç kendimi yükseltmeseydim bir şey olmazdı ama gönlümden kız geçtiğinden bir şok oldum. 1-2 gün kabullenemedim. 3. Gün bugün ufaktan kabullenmeye başladım. Kız hamileliği erkek hamileliği başka oluyor dediler. Yok erkekte cilt şöyle olur dediler. Şunları yersin filan dediler. Kız da kese düzgün oğlanda şekilsiz olur dediler. Yok yok yok 1 tane bile hurafe tutmadı 😂 kızıma olan hamileliğimin aynısını yaşıyorum. Mide bulantılarım kilo alışım sivilcelenmem tatlıdan tiksinip tuzlu ve ekşiye yönelmem, göbeğimin büyümemesi … birebir aynı şeyleri yaşadığım için de kız dediğinde çok mantıklı gelmişti bana ama annesinin minnoşu açtı gösterdi kesin erkek 😂😂
Başak burcu erkeğinden allaha sığınırım diye postlara yorumlar atmıştım ama özür diliyorum annecim seni başak burcu erkeği olmana rağmen çok sevicem ve seviyorum. 💜
İsim olarak da aklımda Tunahan var. Eşimi ikna çabasındayım. Tuna ismi aşırı istiyorum eşim de Metehan istiyor ortayı bulalım dedim ama bakalım nasip 😂