izguler buseee542 medardaki Duygu Hanımla doğum yapmayı çok isterdim de ücretleri bizi zorlar o yüzden devlette olacak sanırım. Nasip 😌🥲
Cerenak emineuc doktora göre değişiyor olabilir. Adatipta fiyat sordugumuzda doktor adı kaçıncı doğum olduğu vs. Sorular sorulmuştu.
emineuc Olabilir, fakat ben doktor adı belirtmedim hastaneye sorduğumda. İsmimi de söylemedim kayıtlardan bakamazlardı yani. Forumda da okuduğum hep bu fiyattı. İsterseniz sizler de aratın forumda.
buseee542 emineuc bugün gidicem fiyat sorcam bakalım 80bin nerden çıktı doğum paketi olabilir diye düşünüyorum
buseee542 emineuc gittim sordum ikinci doğum olacak benim sezaryen 36.000 dedi normal doğum 45.000 tahminimce ikinci doğum için de 36.000 demiş olabilirler 80.000 TL fiyat vermişsiniz bir tanıdığıma dedim doktor dışardansa eğer o fiyat çıkmış olabilir dedi