dilaradoyan ilk doğumum olacak? Kuzenim biraz önce devlette sezaryen olma ağrı kesici çok az veriyorlar dedi, tabi onun doğum yapalı yıllar oldu. Artık hastane öyle değil ama sezaryen kısmında hiç bilgin yok, gebelik eğitimine katılmıştım ama hep normal doğum odaklı bilgiler hatırlıyorum. Şu an bebeğin kilosundan dolayı sezaryen onayı verildi en geç Salı günü yatış yapacağım öncesinde şu vs gelmezse