pablola 36 haftaya girdik çok sık kasılma ve sancım oluyor özellikle akşam üzeri özel bölgem de acı hissediyorum 2 gündür bu şekilde böyle olup doğumu başlayan oldu mu ?
mavibonck pablola benim de aynı sorunlar var canım doktor artık normal dedi bunlar endişelenme yani. O özel bölgeye olan baskı. Bebek dönmüş ya kafasıyla baskı yapıyor ondan.
Fatmanur_0416 pablola bende o haftalarda öyleydim doğum yakın olduğu için normal canım batma hissi de bebek aşağıda artık ondandır
mavibonck pablola yok yok normal onlar ara ara yalancı sancılar da başlar bende 36+2 günlük hamişim benım bebişte beni zorluyor bazen yürümek istemıyorum 😅