mervealpt Kızlar ultrasonda 6 hafta gözüküyorum beta bugün 2051 cıktı haftasına göre çok az değil mi? Sanırım düşükle sonlanacak sürecim hayırlısı olsun
buketdeniz19 mervealpt betanın haftayla alakası yok canım son adet tarihine göre hesaplanır gebelik kesen gözüktüyse betanın bir önemi yok artık
caglacimm Kese vs gorunduyse sıkıntı yok öyle düşünmeyin beta herkeste aynı hızla yukselmiyor önemli olan iki günde bir iki katına çıkması
mervealpt buketdeniz19 kese coktan göründü embriyo da var hatta hafif kalp atısı bile göründü ama 2051 beta bu dönemde bana az geldi
Ziyangillerrr_ mervealpt Beta vücudunuzun salgıladığı hormonla alakalıdır. Kiminin vücudu çok salgılarken kiminin ki çok az salgılar. Yani beta keseye ya da düşüğe işaret değildiiir
mervealpt Ziyangillerrr_ ya benim tam 1 ay önce 360 cıkmıştı bugün 2051 cıkınca hormonların düsüse gectiğini düsündüm