25+1 de karnımın sağ kısmında ağrı oluştu tam göbek deliğimin sağında bir karışlık bir ağrı sanki yara var gibi.Gaz ya da rahim büyüyor gerilmedir falan dedim 3-4 gün bekledim geçmedi.Sonra kadın doğum acile gittim vajinal muayene ile rahim ağzı ölçüm yaptı. 19mm çıktı. Çam sakura araştırma hastanesine sevk etti oraya gittim tekrar ölçüm yaptılar 17-16 mm arası çıktı.Açılma var mı diye kontrol ettiler yoktu çok şükür.Serum verdiler nstye bağladılar popodan fitil verdiler. Ciğer geliştirici iğne yaptılar ve servise yatışımı verdiler.Endol isimli ilaç kullandım 6-7 doz. Sabah akşam 200lük vajinal progestan verdiler.Yatışımın 3. Gününde 20mm çıktı ölçümüm.Sonra 5. Günümde taburcu etmeden önce tekrar ölçüm yapıldı ve 20mm idi.Taburcu ettiler günde iki kere vajinal progestana devam dediler. Doktor her şeyi yaptık hastanede tutmanın anlamı yok evde istirahat edeceksin sancı kasılma su gelmesi gibi şeyler olursa gelirsin dedi. Allahın takdiri bundan sonrası dedi. 2 gün oldu eve geleli şuan 26+0 haftalığız dün gece saat iki civarı karnımda ağrıyla uyandım affedersiniz ishal sancısı gibiydi gaz sancısı sandım sabahı ettim sabah korktum tekrar kadın doğum acile gittim nstye bağladılar sancı yok dedi parmakla açılmayı kontrol etti yok dedi.Tekrar çam sakuraya araştırmaya git dedi perinatoloji takiplisin dedi ama evimde uzak olduğu için sancım da olmadığı için eve gelip biraz dinlenmek istedim gaz sancısıysa eğer 1,5 saatlik yola gitmek istemedim.Zaten sürekli yatıyorum ayakta değilim sadece tuvalet ve yemek için kalkıyorum.Bazen biraz oturuyorum yatmaktan sırtım ağrıyor çünkü.Ilık duş aldım ılık su içtim uyumaya çalıştım akşama doğru yani şimdi o sancılarım bitti sanki ama belimde bir halsizlik oluştu.Bu durumları yaşayıp serklajsız 35. Haftayı görüp yavrusunu kucağına alanlardan hikayelerini dinlemek isterim. Çok korkuyorum tedirginim 26 haftalık henüz çok küçük.26. Haftadan sonra serkilaj yapılır mı acaba?Bu arada Bebeğim 25+2 iken 950 gr olarak ölçülmüştü.23+6 da detaylı ultrasonda suyum biraz fazlaydı şekerden şüphelendi doktor 28. haftada şeker yüklemesi yaptıracağım.Gebelik şekeri çıkarsa ve rahim ağzı kısalığımla birlikte erken doğumu daha mı tetikler. 25/26 haftalıkken sizin bebeklerinizin kilosu neydi acaba fazla mı haftasına göre kilosu.Uzun oldu kızlar ama günlerdir çok zor bir süreçten geçiyorum. Hakkınızı helal edin.