baktemurrmaral Arkadaşlar 18+5 gebeyim bugün diş cekimi yaptılar bana öncesinde doktorumla konuştuğumda gidip dişini yaptırabilirsin dedi bende yaptırdım ama şimdi eve geldim ve kanamam oldu sizce napmalıyım
bersu56 baktemurrmaral inşallah bebeğin sağlıklıdır ama beklemeden git bende 5 aylık hamileyken doktordan rapor alıp dişimi çektim 20 gün sonraki randevuda kalbinin durduğunu öğrendim bunu kork diye yazmıyorum lütfen yanlış anlama ben ihmalsizlik yapıp hastaneye gitmedim sen git lütfen bekleme
baktemurrmaral bersu56 geldim kalp atışlarını dinlettiler bebeğim iyiymiş ama kanama artışı olursa tekrar gelmemi istediler birde sürekli yatıp ayakları kaldıracakmışım